Rejestracja
Wszystkie pozycje są obowiązkowe. Podanie nieprawdziwych danych naraża Cię na ryzyko, iż Twoje zakupy mogą nie zostać doręczone do właściwych rąk. Obecnie można rejestrować się tylko z krajów podanych w formularzu.
Przed samą rejestracją zalecamy zapoznać się się z produktami, których nie można wysyłać za pośrednictwem naszej usługi - Zakazane produkty .
Najczęściej zadawane pytania
- Czy kontrolujecie zawartość przesyłek, które przyjdą na mój wirtualny adres?
- Czy konsolidacja oznacza otwarcie moich przesyłek?
- Przesyłka została skonsolidowana i czeka w waszym magazynie na wybranie przeze mnie sposobu doręczenia. Jednak właśnie na mój wirtualny adres przyszła kolejna paczka i chciałem, żeby została dodana do już przygotowanej przesyłki. Czy jest to możliwe?
- Czy do e-sklepu można zwrócić przesyłkę, którą odbiorca odebrał pod adresem domowym?
- Czy można dodatkowo ubezpieczyć przesyłki, jeśli ubezpieczenie podstawowe jest dla mnie niewystarczające?