Funkcjonowanie naszych usług na przełomie lat 2020/2021 - aktualizacja 7.1.2021 r.

Używasz Internet Explorer 6 lub 7. Zalecamy aktualizację do wersji Internet Explorer 9 lub nowszej. Ta wersja umożliwi Ci korzystać z naszej strony bez ograniczeń, bezpieczniej i w lepszej jakości.

Strona główna
LOGOWANIE | REJESTRACJA
W Anglii jest 12:46pm (otwarte)
Śledź nas na Facebook | Kontakt


Pytania wybrane losowo



Jeśli ubezpieczyłem przesyłkę do wysokości 500 GBP i doszłoby do jej utraty pomiędzy Państwa magazynem a moim adresem doręczenia, otrzymam z ubezpieczalni kwotę 500 GBP?

To, ile ubezpieczalnia zapłaci jako rekompensatę za szkodę, zależy od tego, jaka jest wartość utraconej przesyłki. Przewidujemy, że jeśli wysokość ubezpieczenia wynosiła 500 GBP, jej wartość nie jest większa. Jeśli jej wartość wynosi na przykład 400 GBP a Ty nie potrafisz udowodnić tego faktu poprzez fakturę lub inny dokument potwierdzający jej wartość w czasie zakupu, powinieneś otrzymać od ubezpieczalni 400 GBP. Nigdy żadna ubezpieczalnia nie zapłaci kwoty wyższej niż suma, za którą kupiłeś dany przedmiot.

..........

Czy usługa zwrotu przesyłki do e-sklepu jest płatna? Jeśli tak, w jaki sposób?

Tak, ta usługa podlega opłacie. Za każdą fizycznie zwróconą sztukę naliczamy 4.90 GBP + koszty wysyłki, jeśli należy je zapłacić. Jeśli sprzedawca wysłał na przykład jedno zamówienie w trzech pudełkach a Ty zdecydujesz się to zamówienie zwrócić, zapłacisz nam opłatę 3x4.90 GBP + koszty wysyłki, jeśli trzeba je pokryć.

..........

Dla kogo jest przeznaczona usługa Kontrola zakupów?

Dla każdego, kto chce mieć pewność, że jego przesyłka bez przeszkód dotarła na jego wirtualny adres i nie jest uszkodzona.

..........

Czy moja przesyłka jest ubezpieczona? Jeśli tak, do jakiej wysokości?

Tak, każda przesyłka jest ubezpieczona, jeśli nie zawiera zabronionych produktów, których nie można ubezpieczyć, lub też produktów, które są transportowane tylko na odpowiedzialność klienta. Ich lista znajduje się w kilku miejscach na naszej stronie, na przykład tutaj.

Wysokość ubezpieczenia zależy od tego, gdzie przesyłka znajduje się w momencie szkody.
• Jeśli przesyłka jest w drodze do Twojego wirtualnego adresu i, na przykład, dojdzie do jej utraty lub uszkodzenia, zdarzenie ubezpieczeniowe klient rozwiązuje bezpośrednio ze sprzedawcą.
• Jeśli przesyłka znajduje się pod Twoim wirtualnym adresem, w naszym magazynie, w przypadku utraty lub uszkodzenia jest ubezpieczona do wysokości 250 GBP.
• Jeśli przesyłka już opuściła nasz magazyn i jest w drodze do Twojego domu, wysokość ubezpieczenia zależy od przewoźnika, którego wybrałeś. Dokładne dane są do dyspozycji w naszych Warunkach Handlowych.

..........

W jakiej rozdzielności są wykonywane zdjęcia?

Fotografie są wykonane w rozdzielczości 600x480 pikseli.

..........


Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Wszelkie prawa zastrzeżone.Dětské oblečení George, Matalan a Tu. | Stylový špunt