Dôležité informácie k Brexitu a fungovaniu našich služieb. AKTUALIZOVANÉ 12.4.2019

Używasz Internet Explorer 6 lub 7. Zalecamy aktualizację do wersji Internet Explorer 9 lub nowszej. Ta wersja umożliwi Ci korzystać z naszej strony bez ograniczeń, bezpieczniej i w lepszej jakości.

Strona główna
LOGOWANIE | REJESTRACJA
W Anglii jest 4:20pm (otwarte)
Śledź nas na Facebook | Kontakt



Referencje - poziom zadowolenia z naszych usług

Ocena przesyłek jest możliwa dopiero po uruchomieniu nowego systemu 13.06.2013. Usługa przekierowywania zakupów z UK jest jednak dostępna od 02.03.2009.


Jaki jest poziom Twojego zadowolenia z komunikacji telefonicznej lub e-mailowej z naszym pracownikami?
98.67%
Jaki jest poziom Twojego zadowolenia z procesu wysyłania Twojego zakupu od momentu jej odbioru przez nasz magazyn aż po wysyłkę do Ciebie?
98%
Jaki jest poziom Twojego zadowolenia ze świadczonych usług w oparciu o stosunek ceny do jakości?
96.5%
W oparciu o Twoje zadowolenie z naszych usług, jaka jest szansa, że ponownie skorzystasz naszych usług?
98.54%
Czy poleciłbyś/-abyś nasze usługi swoim znajomym?
98.52%

Ocena obliczona na podstawie 6670 wysłanych głosów.


Referencje (referencje 3188 ogółem)


18. Denisa Besedová,

przesyłka nr CZ61774

15-07-2013, 19:55:26


Dekuji vsem Vasim pracovnikum za ochotu, cas a trpelivost. Jste super.


17. Kateřina Fajkusová,

przesyłka nr CZ61680

15-07-2013, 17:20:52


Jako vždy, vše OK ! :-)


16. Kateřina Fajkusová,

przesyłka nr CZ61605

15-07-2013, 17:20:19


Vše v pořádku, spokojenost ! :-) Děkuji celému týmu za dobré služby a obětavost ! :-) Katka, Opava


15. Jozef Veselovský,

przesyłka nr SK61776

13-07-2013, 08:12:23


Toto vôbec bola moja prvá skúsenosť s takýmto druhom nákupu s preposlaním, takže o to viac, je moja skúsenosť pozitívna a môžem len odporúčať


14. Petra Vaňková,

przesyłka nr CZ61704

10-07-2013, 12:46:36


Vše bez chybičky. Děkuji.


13. Jana Christensenova,

przesyłka nr CZ61712

08-07-2013, 22:00:03


Dobry den, vsetko prebehlo OK. Ale neprisiel mi avizovany email o tom, ze mi konci doba skladneho a cast balikov ktore dorazili boli otvorene (?)


Nasza odpowiedź:


Dobry den, emaily odesila automaticky nas system, pravdepodobne Vam sel do spam slozky, bohuzel s tim nedokazeme nic udelat. Co se tyka otevrenych krabic, tak pevne verim, ze nic nechybelo. Je mozne, ze odesilatel pouzil nekvalitni pasky nebo slo o stary karton.


12. Stanislav Kolařík,

przesyłka nr CZ61703

08-07-2013, 21:45:59


Docela mi nepasuje to odesílání v úterý, ale s tím nic neudělám :-(


Nasza odpowiedź:


Dobry den, dekujeme za komentar. Nyni si muzete odeslat zasilku kterykoliv dev v tydnu, v utery odjizdi pouze Dolphi Transport. Moznosti je vice, to je novinka od konce cervna.


11. Marcela Malová,

przesyłka nr SK61705

08-07-2013, 10:12:07


preposlanie balika a komunikacia s Vasimi pracovnikmi bola v poriadku. len by som Vas chcela poprosit, ci by ste si nevykomunikovali s dorucovacimi firmami na Slovensku, aby po dalsikrat kontaktovali zakaznika pred dorucenim, resp. kedy mu asi bude doruceny balik, aby som si vedela zariadit kto mi balik vyzdvihne v pripade, ked nebudem doma. dakujem.


Nasza odpowiedź:


Dekujeme za komentar. Bohuzel ridici Toptrans nemaji povinnost predem telefonovat, jedine, jak si lze upresnit cas, je ridice sama kontaktovat - cislo na nej naleznete v linku z emailu Toptrans v den dorucovani + mela by Vam byt zaslana SMS s kontaktem na nej. Dekujeme za pochopeni.


10. Markéta Vajnarová,

przesyłka nr CZ61646

04-07-2013, 11:53:28


děkuji...spokojenost


9. Hana velebilová,

przesyłka nr CZ61624

03-07-2013, 06:12:45


Vše vpořádku. Docela rychlé dodání. Jsem spokojená, oproti dřívějšku bohatší a finančně dostupnější. oceňuji a příštěn opět využiju



Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Wszelkie prawa zastrzeżone.Dětské oblečení George, Matalan a Tu. | Stylový špunt