Dôležité informácie k Brexitu a fungovaniu našich služieb. AKTUALIZOVANÉ 12.4.2019

Używasz Internet Explorer 6 lub 7. Zalecamy aktualizację do wersji Internet Explorer 9 lub nowszej. Ta wersja umożliwi Ci korzystać z naszej strony bez ograniczeń, bezpieczniej i w lepszej jakości.

Strona główna
LOGOWANIE | REJESTRACJA
W Anglii jest 8:06am (zamknięte)
Śledź nas na Facebook | Kontakt



Referencje - poziom zadowolenia z naszych usług

Ocena przesyłek jest możliwa dopiero po uruchomieniu nowego systemu 13.06.2013. Usługa przekierowywania zakupów z UK jest jednak dostępna od 02.03.2009.


Jaki jest poziom Twojego zadowolenia z komunikacji telefonicznej lub e-mailowej z naszym pracownikami?
98.67%
Jaki jest poziom Twojego zadowolenia z procesu wysyłania Twojego zakupu od momentu jej odbioru przez nasz magazyn aż po wysyłkę do Ciebie?
98%
Jaki jest poziom Twojego zadowolenia ze świadczonych usług w oparciu o stosunek ceny do jakości?
96.51%
W oparciu o Twoje zadowolenie z naszych usług, jaka jest szansa, że ponownie skorzystasz naszych usług?
98.53%
Czy poleciłbyś/-abyś nasze usługi swoim znajomym?
98.5%

Ocena obliczona na podstawie 6999 wysłanych głosów.


Referencje (referencje 3320 ogółem)


150. Michal Janáček,

przesyłka nr CZ62793

10-11-2013, 21:51:13


Vřele doporučujeme Vaše služby. Max. spokojenost!


149. Juraj Drusc,

przesyłka nr SK62746

10-11-2013, 15:55:39


Skvalá služba - nie je čo vytknúť.


148. Vladimír Kobylka,

przesyłka nr CZ62589

10-11-2013, 10:44:36


Moje první zásilka a jsem maximálně spokojen


147. Zuzana Kuchtová,

przesyłka nr SK62718

08-11-2013, 23:12:08


max. nespokojnost,vyuzivam ich sluzby uz dlho,zaplatila som kopec penazi za dopravu,je to cim dalej tym drahsie,robita si so zakaznikmi co chcu,raz neuctuju balne, raz ano,raz uctuju prijate baliky,raz nie,niekedy bolo dorucene za par dni,teraz tak 2 tyzdne,ani sa uz neda platit v hotovosti pri preberani a predlzuje sa doba dodania,kedze maju ucet v inej banke ako vacsina ludi,asi som s touto firmou nadobro skoncila.uz to nie je potesenie zo sluzieb ale strach z vyslednej sumyAnekonecne cakanie


Nasza odpowiedź:


Dakujeme za spatnu vazbu pani Kuchtova, je mi luto, ze nie ste spokojna, dovolim si vsak vyvratit vase obvinenia. Tvrdite, ze je to cim dalej, tym drahsie. Posledna uprava cien bola zaciatkom januara 2013. Odvtedy sa s cenami nejak nemanipulovalo. Tvrdite, ze si robime so zakaznikmi co chceme, raz uctujeme balne, raz nie, raz uctujeme prijatie balikov, raz nie. Balne sa uctuje podla potreby. To znamena, ak vam pride balik v kartonovej krabici, takmer urcite sa balne uctovat nebude. Ak vam pride balik v sacku, alebo vam pride viac balikov, balne sa takmer urcite uctovat bude. To balne je z dovodu ochrany vasej zasielky, ktoru caka cesta cez celu Europu a niekolko krat sa ta zasielka preklada z vozidiel do skladov a naopak. Poplatok za prijem balikov na sklad sa uctuje vzdy bez vynimky. Po prestudovani cennika zistite, ze je to nas jediny stabilny prijem z tejto sluzby. Tvrdite, ze niekedy to bolo dorucene za par dni, teraz tak dva tyzdne. Dorucenie cez Dolphi Transport trva vzdy 3 dni. Zasielka odide v utorok a je dorucena v piatok. Ostatni kurieri dorucuju podobne. U vasej poslednej zasielky sme od vas prijali platbu v stredu - jeden den po odchode zasielky z UK, takze zasielka lezala cely tyzden u nas na sklade, nez mohla nasledujuci utorok odist cez Dolphi Transport. Mame pravidlo, ze bez zaplatenia neodosleme ziadnu zasielku. Mame ucty v CSOB (CR/SR) a v Natwest (v UK). Netusim, kde ma ucty vacsina ludi, ale myslim, ze to je bezpredmetne. Vy ste prikaz k prevodu zadala v utorok, v stredu sme dostali peniaze, takze to trvalo jeden pracovny den. Ponukame samozrejme i moznost platit kartou, alebo cez PayPal, kde je pripisanie penazi okamzite. Tvrdite, ze mate strach z vyslednej sumy a musite nekonecne cakat. Vysledna suma sa da dopredu overit v nasom cenniku a kalkulacke postovneho a nekonecnemu cakaniu sa da vyhnut tak, ze sa zasielka uhradi este pred odchodom kuriera v utorok, alebo sa vyberie iny kurier, ktory vyzdvihuje zasielky kazdy den.


146. DUSAN BALINT,

przesyłka nr SK62811

08-11-2013, 21:49:52


Som velmi spokojny, ako s informovanostou o prichodoch balikov, tak aj s prepravou a dorucenim. Baliky neposkodene vsetko v poriadku.Toto bol moj prvy nakup na virtualnu adresu,ten servis okolo toho sa mi zda vynikajuci. Sluzby Dolphi-trans na prepravu z UK na SVK som vyuzil uz viac krat,(pokial bol syn momentalne v UK a nieco posielal domov). Mozem to len a len odoporucit. Dobra cena prepravy, info o zasielke, nie je dovod nevyuzit vase sluzby aj v buducnosti. Dusan.


145. Denisa Besedová,

przesyłka nr CZ62676

08-11-2013, 20:55:58


Děkuji za další dodávku a úžasný přístup Vašich zaměstnanců. Mám pocit, že kdybych chtěla, aby "se postavili na hlavu kvůli mně", tak to udělají. :-) :-) :-)


144. Milan Paulik,

przesyłka nr SK62735

08-11-2013, 20:01:24


..pri FA za sluzby pre platcu DPH si treba dat pozor aby sa zobrazila spravna adresa s ICODPH. inak som bol spokojny aj co sa tyka ochoty.


143. Petr Koutný,

przesyłka nr CZ62727

08-11-2013, 15:54:59


Přesně jak je napsáno, tak ..... Jsem velmi, ale velmi spokojen s touto službou. Určitě mohu jen a jen doporučit.


142. Michal Janáček,

przesyłka nr CZ62677

07-11-2013, 21:12:01


Jako vždy jsme velmi spokojeni s vašimi službami a vřele doporučujeme!!!!!


141. Michal Ciberej,

przesyłka nr CZ62724

07-11-2013, 16:38:30


Perfektní a profesionální služba.Přeposílání by mohlo být tedy malinko levnější,ale to je asi vykoupeno opravdu profesionálním přístupem.Jiné firmy,které se zaobírají také přeposíláním zásilek je pro mne jedna velká katastrofa.Přeji mnoho spokojených zákazníků a dávám 5 hvězdiček.



Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Wszelkie prawa zastrzeżone.Dětské oblečení George, Matalan a Tu. | Stylový špunt