Dôležité informácie k Brexitu a fungovaniu našich služieb. AKTUALIZOVANÉ 12.4.2019

Używasz Internet Explorer 6 lub 7. Zalecamy aktualizację do wersji Internet Explorer 9 lub nowszej. Ta wersja umożliwi Ci korzystać z naszej strony bez ograniczeń, bezpieczniej i w lepszej jakości.

Strona główna
LOGOWANIE | REJESTRACJA
W Anglii jest 9:13pm (zamknięte)
Śledź nas na Facebook | Kontakt



Szczegóły dotyczące naszych usług

Wynajęcie angielskiego adresu - zdobądź własny angielski adres na zakupy w UK. To główna świadczona przez nas usługa, z którą są związane wszystkie pozostałe usługi.

Jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą kupować tanio w Anglii i mieć możliwość wyboru z szerokiego asortymentu.

Dokładny sposób funkcjonowania usługi został przedstawiony pod tym linkiem.

Wynajem adresu jest bezpłatny, jednak usługi, które są z nim związane są płatne. Cennik znajduje się pod tym linkiem.

Konsolidacja zakupów - umożliwimy Ci połączenie zakupów w jedną przesyłkę (jeśli to możliwe) w celu obniżenia kosztów transportu.

Jest przeznaczona dla wszystkich, którzy nie chcą płacić kosztów wysyłki za każdy zakup oddzielnie.

Jeśli na Twoim koncie jest więcej niż jedna paczka, wskaż paczki, które chcesz, abyśmy połączyli w jedną przesyłkę. Zawsze będziemy starać się użyć najmniejszą możliwą paczkę, w którą będziemy mogli bezpiecznie zapakować wszystkie Twoje zakupy. Przy zleceniu konsolidacji możesz wybrać czy chcesz pozbyć się wszystkich opakowań, w których Twoje zakupy dotarły do magazynu. Dzięki temu częściowo obniżysz wagę przesyłki i będziemy mogli zapakować Twoje zakupy do mniejszej paczki bądź mniejszej ilości paczek. Może, ale nie musi mieć to wpływu na wysokość kosztów transportu.

W niektórych przypadkach, jeśli umożliwia to opakowanie Twoich zakupów, nie będziemy przepakowywać ich do jednej lub kilku paczek i wyślemy je w takiej formie, w jakiej do nas dotarły. Oczywiście tylko jeśli nie będzie mieć to wpływu na wysokość kosztów wysyłki.

Przy konsolidacji zawsze kierujemy się następującą zasadą: Twoje zakupy zapakujemy w taki sposób, żebyś zapłacił jak najmniejszą możliwą kwotę za przesyłkę, przy czym dbamy również o to, aby przesyłka była bezpiecznie zapakowana.

Za skonsolidowane przesyłki należy zapłacić i zlecić ich wysyłkę do 10 dni od dnia doręczenia wezwania. Po tym czasie zostaniesz obciążony opłatą za anulowanie konsolidacji. Cennik znajduje się pod tym linkiem.

Kontrola zakupów - Skontrolujemy Twój zakup według dostarczonych przez nas dokumentów, abyś dokładnie wiedział, jakie produkty zawierają Twoje zakupy.

Usługa jest przeznaczona dla każdego, kto chce wiedzieć, czy jego zakupy bezpiecznie dotarły do naszego magazynu, tzn. czy dostarczone przedmioty nie są uszkodzone lub czy produkty z zamówienia zgadzają się z zawartością przesyłki.

Przeprowadzenie kontroli możesz zlecić na Twoim koncie przy paczce, którą chcesz skontrolować, poprzez wypełnienie prostego formularza, w którym należy przesłać listę przedmiotów. Kontrolujemy każdą pozycję, która znajduje się w paczce pod kątem ewentualnego uszkodzenia + kontrolujemy, czy pozycja zgadza się z tym, co do nas wysłałeś. Informujemy, że NIE KONTROLUJEMY działania produktu, ale jedynie wady lub defekty, które są widoczne gołym okiem. To znaczy, że jeśli, na przykład, telewizor ma pęknięty ekran i będzie to widoczne gołym okiem, poinformujemy Cię o tym fakcie. Jeśli we własnym domu zauważysz, że telewizor nie będzie działać po włączeniu do prądu, NIE jest to częścią kontroli i nie ponosimy za to odpowiedzialności. Kontrola zazwyczaj nie trwa dłużej niż 24 godziny (tylko w dni robocze) od zlecenia kontroli i podczas tego okresu paczka jest zablokowana, tzn. nie można zlecić jej wysyłki lub wysłania kolejnego zlecenia, na przykład na sfotografowanie paczki.

Po wykonaniu kontroli wysyłamy do Ciebie wiadomość e-mail z wynikiem kontroli. W przypadku problemów kwestie związane z ewentualną reklamacją należy załatwić z e-sklepem samodzielnie lub za opłatą możesz nas do tego upoważnić.

Informujemy, że w przypadku, jeśli nie zlecisz kontroli zakupów jeszcze przed ich wysłaniem z naszego magazynu, a po doręczeniu do Ciebie zauważysz uszkodzenie, zmniejsza się szansa na pomyślne rozpatrzenie reklamacji, ponieważ praktycznie nie można stwierdzić, w której fazie doszło do jej uszkodzenia. E-sklep może argumentować, że uszkodzenie musiało nastąpić podczas transportu z naszego magazynu do Ciebie, ponieważ po przyjęciu na nasz magazyn nie została zgłoszona żadna reklamacja. Firma transportowa, która będzie transportować przesyłkę z naszego magazynu do Ciebie, może argumentować tym, iż odebrała już uszkodzoną przesyłkę, co może być prawdą, jeśli do uszkodzenia doszło przy doręczeniu do naszego magazynu. Dlatego zalecamy kontrolę Twoich zakupów po doręczeniu do naszego magazynu, przez co możesz uniknąć możliwych komplikacji. Jednocześnie jesteś w stanie jednoznacznie udowodnić, kiedy doszło do ewentualnego uszkodzenia.

Kontrola jest objęta następującą opłatą: Opłata za kontrolę każdej paczki wynosi 4.90 GBP brutto przy maksymalnie 10 pozycjach. Kontrola każdej kolejnej pozycji podlega opłacie w wysokości 0.49 GBP brutto. Bez względu na to, czy chodzi o pojedynczą pozycję czy na przykład o 50 sztuk tej samej pozycji. Opłata jest naliczana za każdą fizycznie skontrolowaną sztukę. Cennik znajduje się pod tym linkiem.

Zdjęcia zakupów - zrób zdjęcie Twoich zakupów z zewnątrz i wewnątrz.

Usługa podobna do kontroli zakupów, ale zamiast pisemnej wiadomości wysyłamy zdjęcia. Jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć, w jakim stanie ich zakupy dotarły do naszego magazynu.

Zlecenie sfotografowania zakupu składa się na swoim koncie przy konkretnej przesyłce, gdzie wybiera się również, którymi zdjęciami jesteśmy zainteresowani. Po wysłaniu zlecenia paczka jest blokowana, tzn. nie można jej wysłać lub zlecić innej usługi. Realizacja zlecenia zazwyczaj nie trwa dłużej niż 24 godziny (tylko w dni robocze).

Po realizacji zlecenia zdjęcia zostaną wysłane na Twoje konto o czym zostaniesz poinformowany mailowo. Jeśli przesyłka jest uszkodzona i chcesz sprawdzić jej zawartość, należy wygenerować zlecenie skontrolowania zakupu.

Zrobienie zdjęć zakupów podlega następującym opłatom: Opłata za każde zdjęcie wynosi 1.20 GBP brutto. Cennik znajduje się pod tym linkiem.

Zwrócenie zakupów do sklepu internetowego - Zmieniłeś zdanie? Jeśli e-sklep zapewnia taką możliwość, zwrócimy Twoje zakupy.

Mamy świadomość, iż w życiu zdarzają się sytuacje, które wpływają na zmianę naszych planów. Jeśli z jakiegokolwiek powodu zdecydujesz się zwrócić zakupy do e-sklepu, które zostały już dostarczone do naszego magazynu, ta usługa jest właśnie dla Ciebie. Z tej usługi nie można skorzystać, jeśli zakupy zostały dostarczone do Twojego domu i wtedy zdecydujesz o ich zwróceniu do UK.

Prośbę o zwrócenie zakupu prosimy o przesłanie drogą mailową lub przez formularz kontaktowy. Należy w nim podać adres, pod który mamy przesłać paczkę. Informujemy, że zwrot paczki musi zostać wcześniej uzgodniony ze sklepem internetowym, w przeciwnym razie sklep może odmówić przyjęcia paczki, która ponownie wróci do nas. Wiele e-sklepów nada dla Ciebie numer referencyjny, który musi zostać podany na paczce, aby umożliwić jej ponowne przyjęcie do e-sklepu.

Po otrzymaniu Twojej prośby skontaktujemy się z Tobą do 24 godzin (tylko w dni robocze) drogą mailową, żeby poinformować Cię o wysokości kosztów wysyłki za zwrot paczki. Ta kwota wraz z naszą opłatą za zwrot musi zostać opłacona z góry, abyśmy mogli odesłać paczkę. Jeśli zdecydujesz się odesłać zakupy, które zostały już doręczone do Twojego domu, należy skontaktować się bezpośrednio z e-sklepem i dowiedzieć się, w jaki sposób to zrobić. My, niestety, nie świadczymy takich usług.

Zwrot zakupów do e-sklepu podlega następującym opłatom: Opłata za każdą paczkę, którą należy zwrócić wynosi 4.90 GBP brutto + koszty wysyłki. Nie ma przy tym znaczenia, czy chodzi o jeden zakup, który e-sklep podzielił na kilka paczek. Opłata jest naliczana za każdą paczkę, którą musimy fizycznie zwrócić. Cennik znajduje się pod tym linkiem.

Odbiór osobisty zakupów z aukcji eBay - Tylko odbiór osobisty? Sprzedawca na eBay.co.uk preferuje osobisty odbiór? Pomożemy Ci. Nasz zasięg obejmuje prawie całą Anglię.

eBay.co.uk należy do największych internetowych portali aukcyjnych na świecie. Z lekką przesadą można nawet stwierdzić, że jeśli nie kupisz czegoś na eBay, nie kupisz tego nigdzie. Nawet renomowani sprzedawcy oferują swoje produkty na eBay. Na eBay.co.uk zarejestrowanych jest około 120 000 sprzedawców biznesowych. W przypadku produktów, które trudno jest wysyłać pocztą lub kurierem, często jedyną możliwością jest odbiór osobisty. W związku z tym oferujemy usługę, w ramach której możemy odebrać Twoje zakupy bezpośrednio pod adresem sprzedawcy. Ta usługa jest obecnie dostępna wyłącznie w Czechach i na Słowacji, gdzie jesteśmy w stanie dostarczyć przesyłki również w niestandardowych rozmiarach.

Usługę tą realizujemy we współpracy z firmą Dolphi Transport, która specjalizuje się w niskokosztowych doręczeniach przesyłek pomiędzy UK a Czechami/Słowacją. Wymóg osobistego odbioru zakupów z eBay.co.uk należy zgłosić bezpośrednio na stronie www.dolphi-transport.com. Przed realizacją zakupów zawsze zalecamy sprawdzić, czy można odebrać przesyłkę od sprzedawcy, ponieważ zasięg firmy nie obejmuje całego obszaru UK.



Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Wszelkie prawa zastrzeżone.Dětské oblečení George, Matalan a Tu. | Stylový špunt