Dôležité informácie k Brexitu a fungovaniu našich služieb. AKTUALIZOVANÉ 12.4.2019

Używasz Internet Explorer 6 lub 7. Zalecamy aktualizację do wersji Internet Explorer 9 lub nowszej. Ta wersja umożliwi Ci korzystać z naszej strony bez ograniczeń, bezpieczniej i w lepszej jakości.

Strona główna
LOGOWANIE | REJESTRACJA
W Anglii jest 5:37am (zamknięte)
Śledź nas na Facebook | Kontakt



Szczegółowy opis funkcjonowania naszej usługi

Zarejestruj się a system BEZPŁATNIE przydzieli Ci Twój własny angielski adres. Rejestracja jest prosta i nie trwa dłużej niż 2 minuty. Przydzielony adres jest adresem naszego magazynu, a każdy klient podczas rejestracji uzyska unikalny numer, za pomocą którego możemy identyfikować odbiorcę poszczególnych przesyłek. Ten numer należy podawać w polu adresu przy każdym zakupie. Bez niego nie będziemy w stanie przyporządkować zakupu do prawidłowego klienta.

Czas na zakupy! Od tego momentu możesz korzystać z Twojego nowego adresu. W Anglii istnieje około 150 000 sklepów internetowych, włącznie z takimi gigantami jak www.amazon.co.uk czy www.eBay.co.uk. Nie ma znaczenia, czy dany sklep internetowy wysyła towar tylko w ramach UK bądź akceptuje tylko kartę płatniczą wydaną w UK.

Przy każdym zakupie jako adres dostawy (shipping address) należy podać Twój nowy adres wraz z Twoim unikalnym numerem. Jako adres do faktury (billing address) zawsze należy podać adres, pod którym jest zarejestrowana karta płatnicza lub konto PayPal. W UK praktycznie nie istnieje możliwość płatności za pobraniem, każdy zakup musi zostać opłacony z góry. Wiele sklepów internetowych oferuje bezpłatną dostawę zakupów na terenie UK bądź też za niewielką opłatą i zazwyczaj czas dostawy nie trwa dłużej niż 2-3 dni. Dostawa na drugi dzień jest powszechna i zaczyna stawać się standardem.

Przed złożeniem zamówienia zalecamy zapoznać się z listą produktów, których nie można dostarczyć do Twojego kraju.

W chwili kiedy otrzymamy przesyłkę na nasz (Twój) adres, dane na jej temat zostaną zapisane na Twoim koncie, o czym zostaniesz poinformowany drogą mailową. Dane, które zapisujemy na koncie to: nadawca (jeśli jest podany), waga i typ przesyłki. Za pośrednictwem Twojego konta możesz poprosić o usługi dodatkowe, na przykład: kontrolę zakupu lub zwrot zakupu do sklepu internetowego.

W niektórych przypadkach możemy podjąć decyzję o kontroli zawartości Twoich zakupów i jeśli przesyłka będzie zawierać produkty, których nie można wysłać do Twojego kraju ze względów bezpieczeństwa lub zakazu importu, skontaktujemy się z Tobą. Odpowiedzialność za to, aby Twoje zakupy nie zawierały niedozwolonych produktów zawsze ponosisz Ty.

Informujemy, że nie możemy w Twoim imieniu odbierać żadnych przesyłek listowych. Takie przesyłki będą bezzwłocznie zniszczone w niszczarce.

Nasza usługa jest przeznaczona do robienia zakupów w angielskich sklepach internetowych. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek, które nie pochodzą z angielskiego sklepu internetowego, za wyjątkiem przesyłek wysłanych z innego kraju członkowskiego UE. Przesyłki, które pochodzą z Chin, Hong Kongu, Singapuru, USA lub innych krajów, które nie są członkami UE, nie zostaną odebrane od kuriera, bądź też, jeśli taka przesyłka została doręczona, na przykład przez angielską pocztę, gdzie przyjmujemy przesyłki grupowo i nie mamy możliwości odmówienia przyjęcia takiej przesyłki, poinformujemy Cię o tym fakcie, a paczka zostanie zwrócona do sklepu internetowego na Twój koszt lub zniszczona.

Od Ciebie zależy, czy chcesz, aby Twoje zakupy zostały od razu wysłane do Twojego domu, czy poczekasz na kolejne przesyłki (jeśli zostały zamówione). Twoje przesyłki możemy połączyć w jedną przesyłkę, aby zaoszczędzić na kosztach transportu. Zrobione przez Ciebie zakupy mogą być u nas przechowywane przez maksymalnie 30 dni. Po upływie tego okresu zaczniemy naliczać opłatę za magazynowanie. Jeśli w terminie do 90 dni od przyjęcia przesyłki na nasz magazyn nie poinformujesz nas o tym, iż chcesz, aby Twoje produkty zostały do Ciebie przekierowane, zostanie to uznane za brak zainteresowania z Twojej strony danym zakupem i zgodę na przeniesienie na nas prawa własności. Przedmiotowy zakup zostanie wystawiony na aukcję a uzyskane środki będą wykorzystane na rekompensatę kosztów związanych ze składowaniem zakupu w naszym magazynie.

Skonsolidowane (połączone) zakupy muszą zostać opłacone i odesłane do Ciebie w terminie do 10 dni od wysłania wezwania. Po upływie tego czasu przesyłki zostaną zwrócone do magazynu i zostaniesz obciążony kosztami anulowania konsolidacji.

Przesyłki wysyłamy na wskazany przez Ciebie adres jako przesyłkę standardową za pośrednictwem jednej z firm kurierskich, jak np. DPD, ParcelForce, UK Mail i inne lub przesyłką ekonomiczną przez jedną z niskokosztowych firm kurierskich. W przypadku standardowej przesyłki paczki wysyłamy codziennie, w przypadku paczek ekonomicznych doręczenie odbywa się jeden raz w tygodniu. Dla obu opcji przesyłkę można śledzić przez cały czas doręczenia. Ubezpieczenie przesyłki jest zawarte w cenie a jego wysokość będzie widoczna w chwili wyboru sposobu doręczenia. Kiedy przesyłka opuści nasz magazyn zostaniesz poinformowany o tym fakcie mailem. Zazwyczaj czas doręczenia przesyłki waha się od 1 do 4 dni roboczych.



Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Wszelkie prawa zastrzeżone.Dětské oblečení George, Matalan a Tu. | Stylový špunt