Dôležité informácie k Brexitu a fungovaniu našich služieb. AKTUALIZOVANÉ 12.4.2019

Używasz Internet Explorer 6 lub 7. Zalecamy aktualizację do wersji Internet Explorer 9 lub nowszej. Ta wersja umożliwi Ci korzystać z naszej strony bez ograniczeń, bezpieczniej i w lepszej jakości.

Strona główna
LOGOWANIE | REJESTRACJA
W Anglii jest 9:00am (otwarte)
Śledź nas na Facebook | Kontakt




Kupowanie w UK



Jak wygląda sytuacja z gwarancją w przypadku, gdy produkt się zepsuje?

W myśl dyrektywy UE 1999/44/EC wszystkie państwa członkowskie UE muszą umożliwić klientom złożenie reklamacji na wadliwy lub uszkodzony towar co najmniej przez okres 2 lat od dnia sprzedaży produktu. Według angielskiego prawa, a dokładnie ustawy Sale of Goods Act 1979 (as amended) okres, w czasie którego można złożyć reklamację na wadliwy lub uszkodzony produkt wynosi 6 lat. W Szkocji jest to okres 5 lat.

Nie oznacza to jednak, że gwarancja w UK wynosi 6 lat. W rzeczywistości w większości przypadków gwarancja producenta wynosi 12 miesięcy, jeśli jednak w okresie 6 lat udowodnisz, że produkt w czasie sprzedaży był wadliwy, reklamacja może zostać przyjęta. Problematyka gwarancji jest bardziej złożona i skomplikowana niż może się z pozoru wydawać, dlatego zalecamy zasięgnąć informacji w odpowiednich organizacjach, na przykład OFT. Żadna z powyższych informacji nie może być wykorzystana jako porada prawna. Jest to tylko opinia administratora tej strony internetowej.

..........


Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Wszelkie prawa zastrzeżone.Dětské oblečení George, Matalan a Tu. | Stylový špunt