Dôležité informácie k Brexitu a fungovaniu našich služieb. AKTUALIZOVANÉ 12.4.2019

Używasz Internet Explorer 6 lub 7. Zalecamy aktualizację do wersji Internet Explorer 9 lub nowszej. Ta wersja umożliwi Ci korzystać z naszej strony bez ograniczeń, bezpieczniej i w lepszej jakości.

Strona główna
LOGOWANIE | REJESTRACJA
W Anglii jest 6:24am (zamknięte)
Śledź nas na Facebook | Kontakt




Pytania wybrane losowo



Czytałem/-am, że płatność przelewem bankowym jest bezpłatna, ale mimo to została naliczona opłata 6.5%. Jak to zatem jest?

Za płatność przelewem bankowym nie naliczamy żadnych opłat, pomimo to, że bank nalicza opłatę za każdą płatność przyjętą na nasz rachunek. Opłata 6.5% dotyczy tych płatności, które są realizowane przelewem bankowym na konto EUR lub CZK. Nie jest to opłata za sam przelew, w rzeczywistości chodzi o podniesienie kursu Europejskiego Banku Centralnego o 6.5%, według którego przeliczamy kwotę do zapłaty. Bardziej szczegółowe wyjaśnienie znajduje się w odpowiedzi na pytanie Dlaczego płatność na konto EUR i CZK jest zwiększona o 6.5%?

..........

Dwa tygodnie temu zleciłem konsolidację moich przesyłek, zapomniałem jednak o tym, a widzę na swoim koncie, że konsolidacja została anulowana oraz naliczono opłatę. Dlaczego?

Każdą skonsolidowaną przesyłkę możesz przechowywać u nas przez 10 dni. Jest to dość długi czas na to, aby każdy klient mógł zdecydować, jaki sposób transportu wybrać. Jeśli podczas 10 dni nie dojdzie do wyboru przewoźnika, zakładamy, że nie chcesz przekierować przesyłki, konsolidacja zostanie anulowana i zostaniesz obciążony opłatą w wysokości 4.90 GBP.

..........

Jakie są maksymalne wymiary przesyłek, których wysłanie mogę zlecić na mój wirtualny adres?

Maksymalne wymiary przesyłki, którą jesteśmy w stanie przyjąć pod Twoim wirtualnym adresem odpowiadają wymiarom palet stosowanych w Anglii – 120 cm x 100 cm. Wysokość jest ograniczona do 180 cm.

..........

Jak długo trwa kontrola zakupów?

Kontrola zazwyczaj nie trwa dłużej niż 24 godziny, tzn. jeden dzień roboczy. Jeśli zlecisz kontrolę na przykład w piątek, najprawdopodobniej kontrola zostanie przeprowadzona w poniedziałek w ciągu dnia. W sobotę i niedzielę nie pracujemy i przez ten czas paczki nie są obsługiwane.

..........

Jakie informacje otrzymam, jeśli zlecę usługę Kontrola zakupów?

Przy zamawianiu tej usługi należy wysłać listę pozycji, które powinny znajdować się w paczce. Jeśli wyślesz nam listę, która będzie zawierać szczegółowe dane o kontrolowanych pozycjach, będziemy starać się kontrolować wszystkie pozycje dokładnie według tej listy. To znaczy, że na przykład, jeśli Twoja paczka będzie zawierać koszulkę a na liście podasz jej rozmiar, kolor, kod koszulki i zdjęcie, my w raporcie z kontroli podamy, czy koszulka w paczce jest dokładnie taka, jak podałeś na liście. Następnie dowiesz się od nas, czy pozycje, które znajdują się w paczce, nie są widocznie uszkodzone. To znaczy, czy nie są uszkodzone w sposób, który można rozpoznać gołym okiem. Informujemy, że nie kontrolujemy działania danych produktów, to znaczy, że jeśli paczka zawiera sprzęt elektroniczny, nie kontrolujemy jego działania poprzez podłączenie do sieci elektrycznej. Nie jesteśmy również zdolni skontrolować ukrytych wad i defektów, to znaczy takich, których nie można zobaczyć gołym okiem.

..........


Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Wszelkie prawa zastrzeżone.Dětské oblečení George, Matalan a Tu. | Stylový špunt