Używasz Internet Explorer 6 lub 7. Zalecamy aktualizację do wersji Internet Explorer 9 lub nowszej. Ta wersja umożliwi Ci korzystać z naszej strony bez ograniczeń, bezpieczniej i w lepszej jakości.

Strona główna
LOGOWANIE | REJESTRACJA
W Anglii jest 12:51pm (otwarte)
Śledź nas na Facebook | Kontakt


Pytania wybrane losowo



Moja przesyłka, którą chcę wysłać za pośrednictwem firmy DHL, składa się z dwóch paczek. Jedna paczka ma wartość 400 GBP, druga 30 GBP. Całą przesyłkę ubezpieczyłem zatem na kwotę 500 GBP. Czy moja przesyłka jest ubezpieczona na 500 GBP?

W Twoim przypadku wartość, na którą ubezpieczone są paczki, jest liczona w następujący sposób:

Całkowita wartość dodatkowego ubezpieczenia, którą zamówiłeś – 500 GBP jest dzielona na liczbę paczek w przesyłce, a zatem każda paczka będzie ubezpieczona na kwotę 250 GBP. Pierwsza paczka nie zostanie ubezpieczona na całkowitą kwotę, druga zostanie niepotrzebnie ubezpieczona na zbyt dużą kwotę. W takim przypadku zalecamy oddzielną wysyłkę paczek, paczkę o wartości 400 GBP dodatkowo ubezpieczyć na kwotę 500 GBP a druga paczka zostanie automatycznie, bezpłatnie ubezpieczona na 50 GBP. W cenie za transport i ubezpieczenie nie będzie żadnej różnicy a obie paczki będą ubezpieczone do pełnej wysokości.

..........

Zdjęcia czego dokładnie zostaną wykonane, jeśli poproszę o tę usługę?

Możemy wykonać poniższe zdjęcia w zależności od Twojego wyboru:
1. Zdjęcie etykiety adresowej.
2. Zdjęcie opakowania zewnętrznego przesyłki (zdjęcie obowiązkowe).
3. Zdjęcie uszkodzenia opakowania zewnętrznego przesyłki. Jeśli opakowanie nie jest uszkodzone, zdjęcie nie zostanie wykonane.
4. Fotografia zawartości przesyłki. Poszczególne pozycje zostaną umieszczone na powierzchni 90x60 cm (jeśli pozwala na to charakter produktu) w taki sposób, aby jak najmniej na siebie zachodziły. Jeśli nie można umieścić wszystkich produktów na takiej powierzchni, zostanie wykonanych więcej zdjęć w taki sposób, aby na zdjęciach były wszystkie produkty.
5. Zdjęcie każdego produktu w przesyłce. Na jednym zdjęciu będzie znajdować się tylko jedna pozycja. Zostanie wykonanych tyle zdjęć, ile jest pozycji w przesyłce.
6. Zdjęcie lub skan listu przewozowego lub faktury. Jeśli przesyłka nie zawiera listu przewozowego ani faktury, fotografia/skan nie zostanie wykonana.

..........

Czy istnieją listy produktów, których nie można przewozić?

Tak, istnieją. Zalecamy kontaktować się z odpowiednim organem w Twoim kraju w celu uzyskania informacji, których produktów nie można sprowadzić na teren Twojego kraju. Informujemy, że za import produktów do Twojego kraju Ty, jako klient, ponosisz odpowiedzialność, dlatego w Twoim interesie jest upewnić się, czy import danego produktu nie narusza przepisów prawa Twojego kraju.

..........

Jak wygląda sytuacja z gwarancją w przypadku, gdy produkt się zepsuje?

W myśl dyrektywy UE 1999/44/EC wszystkie państwa członkowskie UE muszą umożliwić klientom złożenie reklamacji na wadliwy lub uszkodzony towar co najmniej przez okres 2 lat od dnia sprzedaży produktu. Według angielskiego prawa, a dokładnie ustawy Sale of Goods Act 1979 (as amended) okres, w czasie którego można złożyć reklamację na wadliwy lub uszkodzony produkt wynosi 6 lat. W Szkocji jest to okres 5 lat.

Nie oznacza to jednak, że gwarancja w UK wynosi 6 lat. W rzeczywistości w większości przypadków gwarancja producenta wynosi 12 miesięcy, jeśli jednak w okresie 6 lat udowodnisz, że produkt w czasie sprzedaży był wadliwy, reklamacja może zostać przyjęta. Problematyka gwarancji jest bardziej złożona i skomplikowana niż może się z pozoru wydawać, dlatego zalecamy zasięgnąć informacji w odpowiednich organizacjach, na przykład OFT. Żadna z powyższych informacji nie może być wykorzystana jako porada prawna. Jest to tylko opinia administratora tej strony internetowej.

..........

W przeszłości istniała możliwość wysłania przesyłki za pomocą Dolphi Transport bez konieczności dokonania zapłaty za nią jeszcze przed jej wysyłką z magazynu. Dlaczego nie ma już takiej możliwości?

Wraz z rosnącą ilością przyjętych paczek w naszym magazynie, większymi wymaganiami dotyczącymi logistyki oraz zwiększającymi się kosztami na administrację przy rozwiązywaniu sytuacji, kiedy przesyłka została przez przypadek doręczona bez jej zapłacenia, pojawiała się konieczność zastosowania takiego rozwiązania.

W praktyce dla klientów korzystających z usług transportowych firmy Dolphi Transport oznacza to, że zlecenie wysyłki będą musieli zgłaszać w systemie z określonym wyprzedzeniem, aby zdążyli zapłacić za przesyłkę w taki sposób, aby płatność została zaksięgowana najpóźniej do godz. 10:00 w dniu wyjścia przesyłek z UK, co zazwyczaj ma miejsce co tydzień we worek. Wszystkie przesyłki, za które opłata zostanie zaksięgowana po godzinie 10:00 w dniu wyjścia paczek, zostaną wysłane w kolejnym terminie wysyłki, zazwyczaj tydzień później. Ta zasada dotyczy tylko transportu za pośrednictwem firmy Dolphi Transport. W przypadku pozostałych dostawców przesyłki są wysyłane codziennie.

..........


Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Wszelkie prawa zastrzeżone.Dětské oblečení George, Matalan a Tu. | Stylový špunt