Dôležité informácie k Brexitu a fungovaniu našich služieb. AKTUALIZOVANÉ 12.4.2019

Używasz Internet Explorer 6 lub 7. Zalecamy aktualizację do wersji Internet Explorer 9 lub nowszej. Ta wersja umożliwi Ci korzystać z naszej strony bez ograniczeń, bezpieczniej i w lepszej jakości.

Strona główna
LOGOWANIE | REJESTRACJA
W Anglii jest 4:46pm (otwarte)
Śledź nas na Facebook | Kontakt




Pytania wybrane losowo



Czy konsolidacja oznacza otwarcie moich przesyłek?

W niektórych przypadkach tak. Na przykład Amazon jest znany z tego, że stosuje zbyt duże pudełka. Jeśli masz do skonsolidowania kilka paczek a my uznamy, że usunięcie opakowania zewnętrznego nie wpłynie na bezpieczeństwo produktu, ale pomoże zmniejszyć wagę i końcowe wymiary, paczki mogą zostać otwarte. Każde opakowanie ma określoną wagę a jego usunięcie może oznaczać obniżenie ogólnej wagi przesyłki a tym samym kwoty, którą zapłacisz za koszty wysyłki.

..........

Jeśli ubezpieczyłem przesyłkę do wysokości 500 GBP i doszłoby do jej utraty pomiędzy Państwa magazynem a moim adresem doręczenia, otrzymam z ubezpieczalni kwotę 500 GBP?

To, ile ubezpieczalnia zapłaci jako rekompensatę za szkodę, zależy od tego, jaka jest wartość utraconej przesyłki. Przewidujemy, że jeśli wysokość ubezpieczenia wynosiła 500 GBP, jej wartość nie jest większa. Jeśli jej wartość wynosi na przykład 400 GBP a Ty nie potrafisz udowodnić tego faktu poprzez fakturę lub inny dokument potwierdzający jej wartość w czasie zakupu, powinieneś otrzymać od ubezpieczalni 400 GBP. Nigdy żadna ubezpieczalnia nie zapłaci kwoty wyższej niż suma, za którą kupiłeś dany przedmiot.

..........

Ile trwa sfotografowanie zakupów?

Zazwyczaj nie trwa dłużej niz 24 godziny od złożenia zlecenia, ale tylko w dniach roboczych, od poniedziałku do piątku. Jeśli chcesz zlecić zrobienie zdjęć w piątek po południu, prawdopobnie kontrola zostanie przeprowadzona w poniedziałek w ciągu dnia. W sobotę i w niedzielę nie pracujemy i nie przeprowadzamy żadnych operacji na paczkach.

..........

Czy mogę zacząć korzystać ze swojego wirtualnego angielskiego adresu od razu po rejestracji?

Tak. Od razu po pomyślnej rejestracji i weryfikacji Twojego adresu mailowego możemy zacząć przyjmować Twoje zakupy.

..........

Jak wygląda cały proces wysyłania mojej przesyłki? Jakie kroki oprócz zlecenia przekierowania paczki mam wykonać?

Po zleceniu przekierowania przesyłki zaczniemy realizować Twoje zlecenie. Jeśli jest możliwa konsolidacja Twoich przesyłek, przesyłki zostaną zapakowane do jak najmniejszej liczby paczek. Po realizacji otrzymasz od nas wiadomość e-mail z wezwaniem do wybrania sposobu dostawy Twojej przesyłki i pokrycia jej kosztów. W momencie otrzymania płatności zarezerwujemy wybranego przez Ciebie przewoźnika, który odbierze Twoją przesyłkę i za kilka dni dostarczy ją do Twojego domu.

..........


Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Wszelkie prawa zastrzeżone.Dětské oblečení George, Matalan a Tu. | Stylový špunt