Dôležité informácie k situácii okolo epidémie koronavírusu. Fungujeme bez obmedzenia.

Używasz Internet Explorer 6 lub 7. Zalecamy aktualizację do wersji Internet Explorer 9 lub nowszej. Ta wersja umożliwi Ci korzystać z naszej strony bez ograniczeń, bezpieczniej i w lepszej jakości.

Strona główna
LOGOWANIE | REJESTRACJA
W Anglii jest 8:39am (zamknięte)
Śledź nas na Facebook | Kontakt


Pytania wybrane losowo



Czy można skonsolidować dowolne przesyłki?

Nie. Jeśli klient otrzyma na wirtualny adres kilka dużych paczek, które są pełne, w takim przypadku konsolidacja jest praktycznie niemożliwa. Prawie każdy kurier oprócz limitów wagowych ma limity dotyczące wymiarów, a zatem zwiększenie pudełka powyżej określonego wymiaru i wagi nie da oszczędności, paradoksalnie koszty wysyłki pójdą w górę. Idealne do konsolidacji są małe paczki, które można włożyć do naszego największego pudełka 60x46x46 cm, nawet w przypadku kilkudziesięciu paczek. Oszczędności na kosztach przesyłki są wtedy dość spore.

..........

Ile potrzeba czasu zanim paczka doręczona na mój wirtualny adres pojawi się na moim koncie?

Paczki są wprowadzane do naszego systemu w dniu ich doręczenia. Wyjątkiem może być przypadek, gdy paczka jest doręczona przed końcem godzin pracy lub nie można jej zidentyfikować, ponieważ podano niepełny adres, tzn. brak jest nazwiska odbiorcy lub jego numeru.

..........

Jaki numer telefonu mam podać, jeśli jest on wymagany przy zamówieniu?

Prosimy o podawanie numeru +44 845 468 4197. Dodzwonić się do nas można od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.30. Informujemy, że jesteśmy w stanie odpowiedzieć tylko na pytania dotyczące doręczenia paczki, nie samego zamówienia. Sprzedawcy czasami wymagają podania numeru telefonu w przypadku niejasności przy zamówieniu. Dlatego prosimy zastanowić się, który numer telefonu chcesz podać.

..........

Przesyłka została skonsolidowana i czeka w waszym magazynie na wybranie przeze mnie sposobu doręczenia. Jednak właśnie na mój wirtualny adres przyszła kolejna paczka i chciałem, żeby została dodana do już przygotowanej przesyłki. Czy jest to możliwe?

Niestety, nie jest to możliwe. Nowa paczka będzie musiała być częścią nowej przesyłki.

..........

Czy na wasz adres można zlecić wysyłkę przesyłek listowych lub czasopism?

Przykro nam, nie jest to możliwe. Jakakolwiek przesyłka listowa lub czasopismo, które przyszłyby na Twój wirtualny adres zostaną zniszczone w niszczarce.

..........


Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Wszelkie prawa zastrzeżone.Dětské oblečení George, Matalan a Tu. | Stylový špunt